A Kártyakuckó gyakran ismételt kérdések segítenek tisztázni minden vásárlói kérdést, hogy egyszerűen és gyorsan vásárolhass nálunk.
Hogyan tudok rendelni?
- Tedd a választott terméket a kosárba.
- Töltsd ki az űrlapot (neved, címed, telefonszámod, emaild címed).
- Válaszd ki a szállítási módot.
- Válaszd ki a fizetési módot.
- A rendelés csak akkor érvényes, ha megkaptad a visszaigazolást.
Hogyan tudok fizetni?
Két lehetőség közül választhatsz:
- Banki átutalás
- Online bankkártyás fizetés (Stripe biztonságos rendszerén keresztül)
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A rendelést a következő módokon küldjük:
- Magyar Posta házhoz
- MPL csomagautomata
- Foxpost csomagautomata
Ha a rendelésed 25.000 Ft felett van, akkor a szállítás ingyenes!
Mi a teendő, ha hibás terméket kaptam?
Ne aggódj, írj nekünk az info@kartyakucko.hu-ra, és küldd vissza a terméket a címünkre.
Mikor kapom meg a számlát?
A számlát elektronikus formában, e-mailben küldjük el, miután a rendelésed feldolgozásra került.
Mi történik, ha valamit rosszul adtam meg vagy módosítani szeretnék a rendelésemen?
Ne aggódj! Ha bármit szeretnél módosítani a rendeléseden, csak írd meg nekünk gyorsan az info@kartyakucko.hu e-mail címre, és segítünk rendezni a dolgokat!