Gyakran Ismételt Kérdések

A Kártyakuckó gyakran ismételt kérdések segítenek tisztázni minden vásárlói kérdést, hogy egyszerűen és gyorsan vásárolhass nálunk.

Hogyan tudok rendelni?

  • Tedd a választott terméket a kosárba.
  • Töltsd ki az űrlapot (neved, címed, telefonszámod, emaild címed).
  • Válaszd ki a szállítási módot.
  • Válaszd ki a fizetési módot.
  • A rendelés csak akkor érvényes, ha megkaptad a visszaigazolást.

Hogyan tudok fizetni?

Két lehetőség közül választhatsz:

  • Banki átutalás
  • Online bankkártyás fizetés (Stripe biztonságos rendszerén keresztül)

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A rendelést a következő módokon küldjük:

  • Magyar Posta házhoz
  • MPL csomagautomata
  • Foxpost csomagautomata

Ha a rendelésed 25.000 Ft felett van, akkor a szállítás ingyenes!

Mi a teendő, ha hibás terméket kaptam?

Ne aggódj, írj nekünk az info@kartyakucko.hu-ra, és küldd vissza a terméket a címünkre.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát elektronikus formában, e-mailben küldjük el, miután a rendelésed feldolgozásra került.

Mi történik, ha valamit rosszul adtam meg vagy módosítani szeretnék a rendelésemen?

Ne aggódj! Ha bármit szeretnél módosítani a rendeléseden, csak írd meg nekünk gyorsan az info@kartyakucko.hu e-mail címre, és segítünk rendezni a dolgokat!

Shopping Cart
Scroll to Top